sobota, 10 stycznia 2015

Program Nowości, czyli co nowego pojawi się niedługo w Rossmannie?:)

Hej!! :) Dzisiaj przychodzę do Was z kolejną paczką nowości Rossmanna. Produkty te będą dostępne już od marca ;) Prezentują się one tak: 





  1. Schwarzkopf, Styliste Ultime, Biotin + Volume, mus do włosów
  2. Air Wick, Domowe ciasto z owocami i kruszonką, odświeżacz automatyczny
  3. Always, Ultra, Extra Night Protection, podpaski higieniczne
  4. Rimmel, Scandaleyes Xxtreme, czarny tusz do rzęs
  5. Laura Conti, Bomba witaminowa, odżywka do paznokci
  6. Fa, Fresh&Dry Green Tea, antyperspirant w sprayu
  7. Colgate, Cavity Protection, szczoteczka do zębów, Medium
  8. Vaseline, Hand Creme Healthy Hands Stronger Nails, krem do rąk, nawilżający, wzmacnia paznokcie
  9. Wibo, Matte Intense Rouge pomadka, nr 1
  10. Adidas, Soft Honey, żel pod prysznic

Pierwsze testy już za mną, ale jak na razie nic nie powaliło mnie na kolana. Najbardziej ciekawiła mnie mascara Rimmela i pomadka Wibo w pięknym kolorze, no ale niestety - bardzo się nimi rozczarowałam. Jeśli nic się nie zmieni, to w najbliższym czasie opowiem Wam dlaczego. Najbardziej podoba mi się odżywka do paznokci, wcześniej nie miałam styczności z marką Laura Conti, ale zapowiada się bardzo fajnie ;) Ciekawy jest też automatyczny odświeżacz powietrza Air Wick, fanką takich zapachów jak ten nie jestem, ale sam dozownik już od dawna mnie ciekawił, więc cieszę się, że mam okazję go wypróbować. Bardzo fajna w tej paczce okazała się szczoteczka Colgate, jest naprawdę dobra. Jeśli coś Was szczególnie zaciekawiło to piszcie, pytajcie, a ja postaram się opowiedzieć Wam coś więcej ;) 

1 komentarz:

  1. Z marki Laura Conti miałam chyba zmywacz do paznokci, ale nie wiedziałam, że mają też odżywki :) Szkoda, że szminka nie sprawdziła się najlepiej :(

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz, jest mi dzięki Wam bardzo miło, staram się odpowiadać na wszystkie pytania!!!:))