piątek, 14 marca 2014

Nowości Rossmanna :)

Witajcie :) 
Oto kolejna paczka, którą dostałam do przetestowania z programu Nowości Rossmann. Poniżej wypisałam produkty, które zawiera:






Scotch-Brite, Design Roller, kolorowa rolka czyszcząca
Beyonce, Rise, woda perfumowana
Nivea, Cocoa&Milk, balsam do ciała pod prysznic
Terractive, Guerande, bretońska maska błotna
Terractive, Koulikoro, malijski scrub miodowy
Exquisite, czekolada pełnomleczna z nadzieniem truflowym, o smaku szarlotki, 
Lovely, Color Wear Long Lasting, pomadka
Manhattan, Clearface, BB Cream, podkład 01
Maybelline, Colossal Go Extreme, Kajal, liner, czarny
Bielenda, brzoskwinia, masło do ciała
Jeśli coś was zainteresowało lub wpadło Wam coś w oko - piszcie. Postaram się Wam jakoś przedstawić i przybliżyć ten produkt ;)

5 komentarzy:

  1. Wspaniałe rzeczy, aż zazdroszczę !
    Miłego testowania

    OdpowiedzUsuń
  2. tez koniecznie musze sie zgłosić :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Paczuszka niczego sobie ;) Jestem ciekawa tego nowego zapachu od Beyonce ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. ale super, gratuluję i życzę przyjemnego testowania.

    OdpowiedzUsuń
  5. Z Bielendy mam brzoskwiniowe masełko do ust i jestem nim zachwycona :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz, jest mi dzięki Wam bardzo miło, staram się odpowiadać na wszystkie pytania!!!:))